Strona główna > Aktualności, Platformy Cyfrowe, Telewizja kablowa > Bezkonkurencyjny superszybki Internet z WiFi w nowej kampanii reklamowej UPC    

Bezkonkurencyjny superszybki Internet z WiFi w nowej kampanii reklamowej UPC

2012-08-19

16. sierpnia 2011r ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa UPC. Jest ona kontynuacją współpracy operatora ze znaną artystką kabaretowa, prezenterką i dziennikarką – Katarzyną Pakosińską. Koncept kreatywny ponownie oparty został na humorystycznym dialogu dwóch kobiet – Katarzyny Pakosińskiej i jej alter ego. W najnowszym spocie telewizyjnym obie panie w charakterystycznym dla siebie stylu, dobrze kojarzonym i lubianym przez widzów,  przekonują do korzystania z bezkonkurencyjnie szybkiego Internetu z WiFi dostępnego w ofercie UPC. Kampania obejmie wszystkie media, wśród których wiodącym jest telewizja.

Tym razem twórcy spotu postanowili zaprezentować zalety superszybkiego Internetu UPC z WiFi, poprzez odpowiedź na pytanie: czy zakupy przez Internet mogą sprawiać taką samą frajdę jak te w tradycyjnych sklepach? Na naszym ekranie Kasia Blondynka, dla której nowe technologie stanowią wciąż wyzwanie, zaprasza na zakupy Kasię Brunetkę – biegłą użytkowniczkę innowacyjnych rozwiązań UPC. W wyniku krótkiej rozmowy Kasia Blondynka podobnie jak w poprzednich historiach, przekonuje się do zalet nowoczesnych usług, rozbrajając nas przy tym swoją zabawną naiwnością i  żarliwym entuzjazmem. Link do spotu:

W kolejnych odsłonach kampanii Katarzyna Pakosińska, w swojej podwójnej roli,  będzie zachęcała do korzystania z bezkonkurencyjnej rozrywki, którą gwarantują innowacyjne usługi UPC: nowoczesna telewizja cyfrowa, superszybki Internet i atrakcyjne taryfy telefoniczne.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DRAFTFCB + AD FABRIKA. Nowe spoty można zobaczyć na kanałach – TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat Café, Polsat Sport+Extra, Superstacja, TVN24, TVN Style, Discovery, Discovery Science, Animal Planet, TLC, Viva Polska, Zone Europa, Zone Romantica, National Geographic, Club TV, Zone Reality, Kino Polska, AXN, Comedy Central, Filmbox, Orange Sport Info, Eska TV.

Kampania obejmie także Internet -  banery widoczne będą na największych portalach internetowych kierując do dedykowanej strony prezentującej ofertę.
Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest.

Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty. Zostaną one wykorzystane w mailingach oraz działaniach na terenie biur obsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.

 

Podziel się

Zobacz także:

Tags: ,

Napisz komentarz

*