Strona główna > Aktualności, Cyfrowy Polsat, Platformy Cyfrowe > Partnerstwo Viacom International Media Networks w Polsce z ipla    

Partnerstwo Viacom International Media Networks w Polsce z ipla

2011-12-05

Partnerstwo Viacom International Media Networks w Polsce z ipla

Grupa telewizyjna Viacom International Media Networks w Polsce rozpoczyna partnerską współpracę z telewizją internetową ipla. Na wszystkich platformach, na których dostępna jest ipla, będzie można oglądać najpopularniejsze produkcje, kojarzone ze stacjami MTV, Comedy Central oraz Nickelodeon, jak Miasteczko South Park, Nastoletnie matki, czy cykl koncertów MTV Unplugged.

Pierwsze produkcje, znane ze stacji MTV oraz Comedy Central są już dostępne w modelu VOD w telewizji internetowej ipla, kolejne – m.in. z oferty Nickelodeon – pojawią się w pierwszych dniach grudnia. Współpraca między dwoma firmami mediowymi dotyczy głównie najnowszych produkcji obecnie nadawanych na antenie stacji z portfolio grupy VIMN w Polsce, ale także programów archiwalnych. Treści będą dostępne dla użytkowników ipla na wszystkich typach platform (komputer, urządzenia mobilne, telewizory podłączone do internetu, kosnole do gier) w modelu reklamowym.

- Młodzi ludzie, będący potencjalnymi widzami naszych stacji dziecięcych, młodzieżowych czy rozrywkowych aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych czy konsol do gier jako odtwarzaczy treści multimedialnych, zatem dzięki współpracy z ipla będziemy mogli oferować im swoje treści w takim modelu, jaki jest dla modego pokolenia naturalny – mówi Agnieszka Gajzler, Commercial Partnerships Director w polskim oddziale Viacom International Media Networks.

Do końca roku w ipla pojawią się takie produkcje z portolio grupy Viacom International Media Networks w Polsce, jak: Miasteczko South Park (Comedy Central), Avatar: Legenda Aanga, iCarly, Jimmy Neutron, SpongeBob Kanciastoporty (Nickelodeon), Nastoletnie matki,Ekipa z New Jersey, Licealne ciąże oraz koncerty (MTV). Treści będą dostępne po wcześniejszej emisji w telewizji.

- Grupa Viacom International Media Networks w Polsce jest kolejnym partnerem, który po okresie próbnym przekonał się o efektywności dystrybucji treści za pomocą ipla i zdecydował się na rozszerzenie zakresu współpracy. Kluczową dla nas kwestią w najbliższym czasie będzie nadal rozwijanie oferty programowej i pozyskiwanie kolejnych współpracujących dostawców treści. Chcemy, by widz znalazł w ipla dowolne rozrywkowe treści wideo, jakie go interesują – mówi Albert Szybiński, Dyrektor produktu ipla.

Telewizja internetowa ipla oferuje swoim widzom dostęp do linearnego sygnału telewizyjnego, transmisje na żywo w wysokiej jakości oraz największą w Polsce legalną bazę treści telewizyjnych, w tym dziesiątki tysięcy odcinków seriali, programów telewizyjnych i największych wydarzeń sportowych. W ofercie ipla znajdują się programy znane z kilkunastu stacji TV: Polsat, TVP1, TVP2, TV4, Polsat News, TV Biznes, Superstacja, Polsat Cafe, WeddingTV, Cartoon Network, MTV, Polsat Play, 4FunTV, Rebel:TV, Polsat Sport, Polsat Sport Extra. Dostęp do zasobów telewizji ipla, dzięki dedykowanym aplikacjom, mają już użytkownicy komputerów (Windows, Linux, Mac OS), smartfonów (iPhone, Android, Symbian), urządzeń multimedialnych (iPod Touch), tabletów (iPad, Samsung Galaxy Tab), telewizorów z dostępem do internetu (Panasonic Viera, Samsung, Sony, LG Smart TV, Philips, TV kablowa TOYA) oraz konsol (PlayStation 3). Ipla oferuje kilka kanałów tematycznych, takich jak iplaFILM, iplaSPORT, iplaMINI czy iplaNEWS. Autorem i właścicielem aplikacji jest firma Redefine powołana przez właściciela Telewizji POLSAT w celu wprowadzania formatów telewizyjnych do internetu.

O grupie Viacom International Media Networks w Polsce:

Portfolio grupy telewizyjnej Viacom International Media Networks w Polsce liczy obecnie 12 kanałów i obejmuje stacje rozrywkowe dla dzieci (Nickelodeon, Nick Jr., Nickelodeon HD) i młodzieży (MTV, Viva) oraz dorosłych widzów (Comedy Central, Comedy Central Family, Viacom Blink!), a także kanały o zasięgu europejskim i międzynarodowym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European, MTV Live HD). Uzupełnieniem oferty telewizyjnej jest siedem serwisów internetowych, a także usługi mobilne czy VOD. Na świecie, grupa VIMN jest częścią medialnego koncernu Viacom.

Podziel się

Zobacz także:

  • Brak powiązanych artykułów

Napisz komentarz

*