Strona główna > Aktualności, N, Platformy Cyfrowe > Pakiety n TP tylko dla nowych umów    

Pakiety n TP tylko dla nowych umów

2011-06-14

Telekomunikacja Polska wprowadziła nową ofertę telewizyjną z pakietami telewizji „n” i bogatą ofertą kanałów HD. Niestety. Oferta przeznaczona jest tylko dla klientów podpisujących nowe umowy z operatorem, co nie podoba się abonentom korzystających ze starszych pakietów.

Od 9 czerwca 2011 roku w Telekomunikacji Polskiej obowiązuje nowa oferta telewizyjna, w ramach której klienci (drogą kablową i satelitarną) mogą korzystać z dodatkowych pakietów telewizji „n”.

Zmiany w ofercie spowodowały, że Telekomunikacja Polska wycofała się ze sprzedaży swoich dotychczasowych pakietów L oraz M. Jednak jak zapewnia operator, klienci korzystający ze starych pakietów mogą zachować dotychczasową ofertę ofertę do końca umowy.

Nowa oferta telewizyjna Telekomunikacji Polskiej obecnie składa się z tzw. darmowego pakietu podstawowego (sprzedawany wraz z Neostradą) w skład którego wchodzi ponad 45 kanałów (m.in. TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Historia, TVP Seriale, TVP Historia, TVN, TVN7, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN CNBC, TVN Meteo, Orange sport info, MTV Polska, National Geographic Channel, TVS, TV Trwam, Rebel TV, 4Fun.TV, VIVA Polska, Eska TV). Do tego pakietu klienci podpisujący nowe umowy z TP mogą dokupić płatne pakiety dodatkowe: specjalny pakiet Witaj HD oraz znane z telewizji „n” pakiety Świat HD, Film HD lub Full HD.

Od kilku dni do naszej redakcji docierają listy od rozgoryczonych klientów Telekomunikacji Polskiej, którzy posiadają starsze pakiety telewizyjne i nie mogą dokonać migracji na nowe pakiety telewizji „n”. Nie ma możliwości także dokupienia pakietów „n” do obecnie posiadanej oferty telewizyjnego. W listach, a także na internetowych forach, pojawią się negatywne komentarze od niezadowolonych klientów oraz zarzuty, że Telekomunikacja Polska nie dba o stałych klientów.

- Tak to prawda. Klienci posiadający umowy na pakiety TP nie mogą zmigrować do nowej oferty. Z pakietów „n” mogą korzystać nowi klienci lub Ci, którzy przedłużają dotychczasowe umowy – informuje nas Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. Na razie Telekomunikacja Polska nie zdradza czy planuje wprowadzić rozwiązanie, które rozwiąże ten problem. – Jeśli będą zmiany w zasadach korzystania z pakietów, poinformujemy o nich – dodaje Jabczyński.

To oznacza, że obecni klienci pakietów telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej, by skorzystać z nowej oferty, muszą zaczekać do zakończenia obecnej umowy. Pocieszający jest jednak fakt, że przedłużyć dotychczasową umowę z operatorem można już 90 dni przed zakończeniem starej umowy. W znacznie gorszej sytuacji są jednak klienci, którzy kilkuletnią umowę na stare pakiety TV podpisali raptem kilka tygodni przed wprowadzeniem nowej oferty.

Warto zaznaczyć, że nie jest to jedynie problem Telekomunikacji Polskiej. Polscy operatorzy przebudowując swoją ofertę (np. wprowadzając nowe pakiety) zazwyczaj zapominają o dotychczasowych klientach. Być może lepszym rozwiązaniem, na coraz trudniejszym rynku telewizyjnym, jest utrzymanie „zadowolonego” klienta przez pozwolenie mu na odświeżenie „starej” umowy z pewnymi warunkami (przykładowo przedłużenie umowy na kolejne dwa lata pod warunkiem wybrania nie mniejszego cenowo abonamentu od posiadanego obecnie).

Źródło: media2

Podziel się

Zobacz także:

Tags: ,

Napisz komentarz

*