Strona główna > Aktualności > Rośnie popularność cyfrowych usług kablowych    

Rośnie popularność cyfrowych usług kablowych

2010-02-28

Wyniki UPC Polska plasują firmę w ścisłej czołówce spółek z grupy LGI, a rok 2009 był kolejnym, w którym UPC Polska była jedną z najszybciej rozwijających się filii Liberty Global. Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1 090 500 klientów, w tym 229 400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460 600 internetu i 183 900 telefonu. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150 000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36 600, co stanowi blisko 25 proc. wzrost.

Rok 2009 dowiódł, że klienci chętnie wybierają cyfrowe usługi kablowe, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów i bazy abonenckiej UPC. Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych prac nad rozwojem usług, operator z sukcesem wprowadził ultraszybki internet nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący rekordowe na rynku prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Nowością w ofercie była także wdrożona na początku grudnia usługa UPC NA ŻĄDANIE. W ubiegłym roku UPC rozwinęło ofertę dla biznesu, wprowadzając konkurencyjne parametry i ceny.

Telewizja Cyfrowa UPC
W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów. Do dynamicznego wzrostu przyczynił się rosnący popyt na usługi cyfrowe i interaktywną rozrywkę oraz atrakcyjne promocje sprzedażowe i rabaty dla klientów kupujących więcej, niż jedną usługę.

Internet UPC
Wzrost liczby klientów odnotowała także usługa internetowa UPC. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej wzrosła o ponad 72 000, co dało na koniec roku liczbę 460 600. Usługa internetowa swoją popularność zawdzięcza systematycznemu rozwojowi oferty i najlepszemu na rynku stosunkowi prędkości do ceny.

Telefon UPC
Telefon UPC, jako trzeci element potrójnej usługi, także umocnił swoją pozycję. Dzięki korzystnym cenom i ofercie taryf dopasowanych do potrzeb klienta, liczba abonentów tej usługi zwiększyła się w ciągu roku o 36 600 nowych przyłączeń. Na koniec 2009 roku UPC miała 183 900 klientów tej usługi.

Źródło: UPC

Podziel się

Zobacz także:

Napisz komentarz

*