Strona główna > Aktualności > BBC Lifestyle w Okienku UPC    

BBC Lifestyle w Okienku UPC

2009-11-02

Od dziś abonenci analogowych pakietów usługi telewizyjnej UPC mogą dzięki ogólnodostępnemu Okienku UPC oglądać kanał BBC Lifestyle. Jest on adresowany do osób zainteresowanych szeroko pojętym stylem życia, m.in. sztuką kulinarną, zdrowiem, urodą czy wystrojem wnętrz. BBC Lifestyle dostępny jest na co dzień w pakiecie Max Telewizji Cyfrowej UPC, a przez najbliższy tydzień będą mogli się z nim zapoznać abonenci telewizji analogowej UPC mieszkający w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.

Programy nadawane w BBC Lifestyle poruszają szeroką gamę tematów dotyczących stylu życia. Ramówka obejmuje programy o gotowaniu, wystroju wnętrz, modzie, zdrowiu, rozwoju osobistym i rodzicielstwie. Audycje prezentowane w BBC Lifestyle pokazują i uczą, jak prowadzić lepsze i szczęśliwsze życie.

Od dziś, dzięki Okienku UPC z ofertą BBC Lifestyle mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający z pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Kielcach, Lublinie, Kędzierzynie Koźlu, Lubinie i Częstochowie.

UPC wspólnie z BBC Lifestyle przygotowało konkurs dla klientów UPC, związany z tematyką programu Kuchenne Koszmary, którego gospodarzem jest znany mistrz i pasjonat kuchni – Gordon Ramsay. Nagrodą główną jest weekendowy kurs gotowania w Akademii Kurta Schellera w Warszawie (wraz noclegiem). Pozostałe nagrody to 20 książek kucharskich autorstwa Gordona Ramsaya oraz 50 fartuchów kuchennych BBC Lifestyle. Aby wziąć udział w konkursie UPC i BBC Lifestyle wystarczy wejść na stronę i odpowiedzieć na dwa proste pytania. Konkurs trwa do 16 listopada br.

W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w Telewizji Cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Cartoon Network, Boomerang, Da Vinci Learning, Baby First TV, JimJam, Disney XD, Nickelodeon, BBC Knowledge, Discovery Travel & Living, E! Entertainment, TV1000, Viasat Explorer, Comedy Central, TCM, AXN Crime, AXN Sci-Fi czy FOXlife.

UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w dziesięciu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma ponad milion abonentów telewizji kablowej, w tym 160 400 telewizji cyfrowej, 425 600 użytkowników internetu i 160 800 klientów usługi telefonicznej.
UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK).

BBC Lifestyle to kanał, który inspiruje do wprowadzania pozytywnych zmian w życie. Programy na kanale podzielone są na sześć pasm programowych. Kuchnia: serwujemy najlepsze produkcje kulinarne, przedstawiamy słynnych kuchmistrzów, zapraszamy na kulinarne wyprawy po świecie. Wnętrza i Design: porady ekspertów pomogą widzom zmienić domy w prawdziwe rezydencje marzeń. Moda i Styl: przynosi szczere, praktyczne porady słynnych stylistów – prawdziwych guru mody. Zdrowie: zachęcamy do zdrowego trybu życia – oferujemy porady dotyczące sposobu odżywiania, ćwiczeń, zmiany nawyków. Opieka nad dziećmi: znani psycholodzy dziecięcy i doradcy pomogą nam radzić sobie ze stresami, niesionymi przez życie w rodzinie. Rozwój: radzimy, jak osiągnąć poczucie równowagi i wewnętrzny spokój, oraz wskazujemy, skąd czerpać inspirację do lepszego życia.
Kanał należy w pełni do BBC Worldwide i można go oglądać w polskiej lub oryginalnej wersji językowej.

Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 17 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 14 krajach, głównie w Europie, ale także w Japonii, Chile i Australii. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (Dane z dnia 30 czerwca 2009).

BBC Worldwide Limited jest komercyjnym ramieniem i całkowitą własnością British Broadcasting Corporation (BBC). Celem firmy jest maksymalizowanie wartości produktów BBC tak, by licencjobiorcy odnosili jak największe korzyści. Zyski ze sprzedaży praw są inwestowane w programy realizowane na zasadach usług publicznych. BBC Worldwide składa się z siedmiu podstawowych działów: BBC Worldwide Channels, BBC Worldwide Content & Production, BBC Global Digital Media, BBC Worldwide Global Brands, BBC Worldwide Sales & Distribution, BBC Magazines, BBC Home Entertainment. Na przestrzeni roku finansowego 2008-2009 BBC Worldwide wygenerowało 102,6 mln funtów zysku (przed uwzględnieniem pozycji wyjątkowych) przy sprzedaży na poziomie ponad 1 miliarda funtów (GBP).

Źródło: UPC

Podziel się

Zobacz także:

Tags: ,

Napisz komentarz

*